Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

11 Mart 2009 Çarşamba

Zordur Doğruluk Eksenin'de Yaşamak (Alıntıdır)

Bu ismi ne zaman duysak bir burkuntudur süzülüp gelir kalbimizin derinliklerinden...
Zira zordur "Doğruluk Ekseni"nde yaşamak...
Ne şartla olursa olsun,tali yollara girmedenbir lahza olsun o çizgiden ayrılmamak...
İman ister...Sabır ister...Teslim ve Tevekkül ister...
Sonumuzun helak olacağını bilsek dahizerre-i miskal yalanda tereddütte kalmamayı ister...
Kalabalıklar içinde yapayalnız bırakılsak daen edna bir isyan ve serzenişte bulunmadan,masumları katil güvelere teslim etmemek içinsonsuz bir ümit,teyakkuz ve basiret ister...
Bu ismi ilk duyduğumuzda garipsedi ekseriyetimiz...
Ama vardır bu tesmiyeyi yapanın da bir bildiği dedik,ve itaat ettik...
Ve şimdi öğretmenlerimizden bu kelimeyi terminolojimize koyanlar var...
İşte bu yüzdendir ki Oğuzlar,Aliyeler,Vahidler ve Yakup gibilerellibin türlü sıkıntıyı hemen yanıbaşlarında buluyorlar...Rabbim bizleri de "Doğruluk Ekseni"nde yaşamakta muvaffak olabilen kullarından eylesin inşallah...

6 yorum:

  1. BEN İST ÜMR RABİYA DOGRULUK EKSENİ ÇOK GÜZEL BİR DİZİ BEN ÇOK BEGENDİMM TABİ AİLEMDE EN ÇOK SEVENDE BABAM ŞAHMETTİN VE BEN BİR BÖLÜMÜNÜ BİLE KAÇIRMADIK KAÇIRMICAZDA GERÇEKTENDE HAYATTAKİ DOGRULU YANLIŞLIGI ANLATIYOO BU YÜZDEN ÇOK BEGENDİK BÖLÜM ARSINDA ÇALAN ŞARKSIDA ÇOK GÜZEL YENİ BÖLÜMÜNÜ İPLE ÇEKİYORUZ

    YanıtlaSil
  2. ya sizden ricam doğruluk eksenini pazartesi yapamazmısınız izliyemiyorum ama diziyi cok seviyorum iş yüzünden mesayi oluyor pazar günlerde birara işten kactım diziyi izlemek için ertesi gün işimden oldum lütfen yoksa bu gidişle iş bulamıyacam neolur lütfeeeeeeeen

    YanıtlaSil
  3. yaa süper bir dizi ama artık ailece izlemek istemiyoruzz.ya niye DOĞANI çıkardınız.uğurda kimmiş doğan gelirse bizde izleriz.lütfenn DOĞAN yine gelsin..lütfeenn

    YanıtlaSil
  4. doğan gelsin yoksa kimse izlemezzz

    YanıtlaSil
  5. doğanımı getirin...yoksa izlemem ..

    YanıtlaSil