Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

14 Mart 2009 Cumartesi

Doğruluk Ekseni 23.Bölüm Özeti (Yeni)




Dizi'nin Bu Haftaki Konusu Şöyle;

Sırma Oğuz’a bir şans daha veriyor.Fakat bunun için ağır bir şart öne sürüyor. Oğuz , Sırma’nın şartını nasıl yerine getireceğini düşünürken, Firdevs Sinem’le savaş veriyor.Sinem ise kendisine yapılan kötülüklerinin sebebini sadece bir ağaçtan öğreniyor. Sinem büyük şok yaşarken Firdevs, oğlu için Sinem’in hayatını tehlikeye atıyor. Bu arada Uğur planlarına devam ederken, Sırma’nın aklını karıştırıyor ve ona değerli bir hediye veriyor. Bu hediye Oğuz ve Sırma arasında geri dönülmez adımların atılmasına neden oluyor. Adalı ailesi ise Sinem ile ilgili büyük sırrı öğreniyor...
Fragmanı İzle;

4 yorum:

  1. güzel ama sinem ortalığı çok bozdu bence sırma ile oğuz ayrılmayacaktı çok bozdu filmi sırma ile oğuzun ayrıldığı

    YanıtlaSil
  2. ya vallahi sıkılmaya başladım ve izledikçe sitrese giriyorum artık şu sırma ile oğuzu birleştirinde ben rahat edeyim.

    YanıtlaSil
  3. bu diziye yeni başladım çok hoşuma gitti ama sırmanın yanlış yapmasından korkuyorum umarım bi hata yapmaz

    YanıtlaSil
  4. filmin adı doğruluk ekseni değil eğrilik ekseni olsun. senaristinize söyleyin akrabaları bu kadar yıpratmasın

    YanıtlaSil