Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

21 Mart 2009 Cumartesi

Doğruluk kseni 24.Bölüm Özeti

Dizi'nin Bu Hafta Ki Konusu Şöyle;

Olanlardan Sinem’in suçsuzluğunu ispat edebilmesi için Firdevs’in yaşaması gerekmektedir.
Oğuz, Firdevs’in hayatını kurtarmak için elinden geleni yaparken Oğuz’dan bir cevap alamayan Sırma, Uğur tarafından rahatsız edilir.
Sırma yaptıklarına pişmandır ama geri adım da atmaz.
Bu arada Fikret, eski günlerine dönmek üzeredir.
Işıl’la sık sık görüşmeye başlar. Aliye ise Fikret’e müjdeli bir haber verir. Artık her şey çözülmesi zor bir düğüme dönüşmektedir.

1 yorum:

  1. selamlar ben emine hollandadan yaziyorum vede stv genelde cok izleyen biriyim bu dogruluk eksinin iyiki ekrana cikardiniz gercekten biz gurbettcilerin olsun turkiyede yasayan insanlarimiz olsun boyle dizilere ihtiyacimiz var bize birseyler veren gosteren ogretmeye dusundurmeye calisan bir dizi bir egitim programi lazim tek turkiye kurtlar vadisi vede dogruluk eksini bu dizilere genelde bakarim hepsiden biseyler ogreniyorum ha birde besinci boyut dogruluk ekseninde bana bazi seyleri yaparken iyi dusunmeme vesile oluyor biseylere adim atarken kendi kendime diyorum acaba gercekten dogruluk eksenindemi yapiyorum diye, dizi icin sagolun ama sunuda soyleyim diziyi fazlada abartmayan eksininde giden dizi olsun bi dizi evet de mesela sinem kareterinde oynayan kisiyi gicik oldum ekran basinda halbusem bi dizi evet genede etkiliyor nedeni ise hele simdiki zamanda insanlara ister akraba olsun ister yakin dostun olsun yani ne olursa olsun sinsi insanlar oldugu icin vede dizilerde boyle kareterlerde kisileri gordukmu ister istemez etkileniyoruz iste insanoglu ne kadar aciz ne kadar zayif neyle kendisini mesgul ediyor demi asilinda guzeliklere varken neyse diziye gelelim diziniz guzel oyuncularda gorevini bi sekilde uygun sekilde oynamaya calisiyorlar SIZDEN RICAM TIPKI YESEREN DUSLER GIBI BISEYLERE VEREN DIZI YAPIN HELE SIMDIKI ZAMANDA BIZ INSANOGLUNA GEREKSE BOYLE EKSENINDE OLAN DIZILERE GUZEL VE DOGRU OLAN BILGILER EGITIM LAZIM BUNU KIMIZI ORTAMDAN ALAMADIGIMIZ ICIN TELEVIZYONA KITLENDIGIMIZ ICIN TELEVIZYON EKRANINDAN BEKLENTIMIZI BIZE DOGRULUK ICINDE HOS VEDE MUTLU OLABILECEGMIZ SEKILDE BIZE BIRSEYLER VEREMEYE CALISIN SAYIN KANAL VEDE DIZI YONETMENLERI HELE O DIZE KONUSAN BIRI VAR ISMINI UNUTUM OGUZ KARETERINDE OYNAYANIN SIKKISTIGINDA BISEYLER ANLATIYOR YA O COK HOSUMA GIDIYOR STVYE TESEKUR EDERIM KI KENDI ELINDEN GELDGINCE BISEYLERE VERMEYE CALISIYOR STVYI IZLEYEN HALKA DOGRULUK EKSENI KENDI OKULUMUZA DOGRU YESEREN DUSLER BESINCI BOYUT COK GUZEL PROGRAMLAR,BENIM BIR SORUM VAR ACABA BESINCI BOYUTUN BI KITABI VARMIDIR KI ONU BEN ALIPDA OKUYAYIM CUNKU AVRUPADA YASAYAN BIZLERE COK LAZIM BU KONUDA ACABA YARDIMCI OLABILIRMSINIZ ? BENIM ADRESIM elen43_80@hotmail.com inan varya sali gunu dort gozle bekliyorum dizide kendimi huzur buluyorum nedense berki zamanimi daha baska seylerle gecirerek biseyler yapabilirim ama dizide hic olmasa guzel biseyler izliyorum ya azda olsa iste orada biseyler buluyorum kusura bakmayan nereden ne konulara yazdim uzattim dizi icin cok sagolun ha kotu rolde oynayan oyuncular kendilerine dikat etsinler bizim turkiyede yasayan halkmiz olsun avrupada yasayan halkimizi olsun o rolde oynayan oyunculara farkli bakiyorlar iste ne kadar cahiliz neyse tekrar dogruluk eksenin yapimcisina vede oyuncularina basarilar allah kolaylik versin vede umarim dizide ekrandan kaldirilmaz bunu demem guzel dizileri bi kac bolum yayinliyorlar sonra halk begenmedi diye kaldiriliyor oda yazik iste nerede gicik vede sacma abartli diziler varsa yayinda neyse sozumuz cok ama degmez basarilar sizlere

    YanıtlaSil