Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

12 Ekim 2008 Pazar

Doğruluk Ekseni Sırma - Ayçin Tuyun


Doğruluk ekseni dizisi SIrma rölünde Ayçin Tüyun.

Ayçin Tuyun (sırma) Biyografisi ve resimleri








Beyaz Gelincik'te Ceyhan'ı canlandıran Ayçın Tuyun, özellikle dizinin son bölümlerinde dikkatleri üzerine topladı. Beyaz Gelincik'in kadrosunda olmaktan dolayı çok mutlu olduğunu belirten Ayçın, TÜRVAK Oyunculuk Bölümü mezunu...

"Beyaz Gelincik" ile tanındı. Özellikle ailesi ile yaşadığı sürtüşmelerden dolayı belki de Aslanbaşlar'ın en sevilmeyeni oldu. Ancak gösterdiği performans ile kısa zamanda kendini izleyiciye sevdirdi. 19 yaşındaki güzel oyuncu, tıpkı Ceyhan gibi tuttuğunu koparan ve kafasına koyduğunu yapan biri olduğunu söylüyor. Ancak aralarında büyük farklar olduğunu da sözlerine ekliyor. Ayçın "Özgürlüğüme düşkün biriyim. Tabii ki Ceyhan kadar mantıksız hareket etmiyorum" diyor. Genç yetenek, "Aslında üniversite okuyup ekonomist olmak istiyordum. Ancak oyunculuk yaptıkça bu işi sevmeye başladım. Üniversiteyi kazanmama rağmen oyunculukta daha başarılı olacağıma karar verdim. Kendimi geliştirmek adına tiyatro ile ilgilenmek istiyorum. Hedefim ileride en iyi oyuncular arasına girmek... Bunun için de ilk ve büyük adımı Beyaz Gelincik ile attım" diyor.

Resim

Resim

Resim
Sırma
Resim
Doğruluk ekseni sırma
Doğum tarihi: 1986- Manisa
Ümmü'nün Türküsü 2005
Beyaz Gelincik 2005 ceyhan aslanbaş
Terme Çayı 2004 güllü























10 yorum:

  1. cok guzel bir film ama koolamadan cıkmasa daha guzek olacak tı cunki yiğitle cok yakışıyorlardı olsun oğuzla da cok ğüzel yakışıyolar

    YanıtlaSil
  2. harka bir dizi
    çok begendim

    YanıtlaSil
  3. Süper bir dizi
    izlemeye doyum olmuyo...

    YanıtlaSil
  4. ben erfan iran dan takip ediyorum(iranliyim)senaryosu super ve harika ve sirma da cok gozal

    YanıtlaSil
  5. ALİ İHSAN ESKİBAĞ4 Nisan 2009 07:11

    şimdiye kadar oynanan filimlerin en iyisi....SAMİMİYET var kardeşim...doldurma geçiştirme sahneler yok...evde o akşam bu dizi izlenir...MUHTEŞEM TÜRK SİNEMASI İLE BENİ başbaşa bırakın derim...inşallah aynı titizlikle oynamaya devam ederler...ben başka filim izlemiyorum...haftada bir kez DOĞRULUK EKSENİ o kadar... ALİ İHSAN ESKİBAĞ

    YanıtlaSil
  6. sirma cok tatlisin yaaaaa ablam benim oguzlan cok güzel yakisiyorsunuz umarim sinem ortanizdan ayrilir beraber olmaniza izin vermiyor yaaaaaaaaaaaaa;( ne yapalim o da dizi isde olsun ama filim harikaaaaaaa en sevdigim dizi ;)sirma abla oguz abi hepinize slm dizide oynuyanlara hasim mi ney sende cok parayi düsünme (sinemin babasi) :) hahha saka

    YanıtlaSil
  7. Bu prensesin eline yakışıyomu o silah şimdi...

    YanıtlaSil
  8. BEN BEYPAZARINA YAKIN YERDENİM GÜDÜLLÜYÜM. BU DİZİ HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN MÜKEMMEL DİZİ. TEK GEÇERİM. ANKARA'DAN OSMAN YILMAZ

    YanıtlaSil
  9. Bu dizi mükemmel ötesi. Hayatımda izlediğim en güzel dizi. Bir numara. Beypazarında oynanması dahada güzel. Benim Memleket.

    YanıtlaSil
  10. süper
    bülent ersoy değimiyle


    fevkaledenin fevkinde

    YanıtlaSil