Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

12 Ekim 2008 Pazar

Doğruluk Ekseni Oğuz - Rahman Görede

Doğruluk Ekseni dizisi Oğuz - Rahman Görede resimleri ve biyografisi


Resim


Doğruluk Ekseni dizisi başrollerde Rahman Görede...
Son zamanlarda yıldızı parlayan, kendisini Milano'da ispatlamış modellerimizden
12 yıldır profesyonel olarak fotomodellik yapıyor
İstanbul Kültür Üniversitesi 3'üncü sınıf öğrencisi olan Rahman Görede ...
University Istanbul Kültür University - English Literature & Language (3. Year Student)

Pilot olmak istedi model oldu Rahman Görede
26 yaşında,
bir önceki okulu High School Ö.H.E.P. Lisesi - Alanya / Turkey

Rahman Görede mankenlik ve fotomodellikte oldukça başarılı



Resim

Resim

Resim

11 yorum:

  1. dizi cok guzel olmus tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. oluyorum sana ya seni seviyorum cooooooooooook

    YanıtlaSil
  3. oguzzzz seni çok beğeniyorum seni çokkkkkkkkk seviyorum o salak sinem yüzünden başın belaya girerse o sinemi geberçem
    aşkıııııııııııııımmmmmmmmm oguz
    oguz(rahman görede)

    YanıtlaSil
  4. rahman görede çok süper oynuyor dizi ise tam bir aile dizisi muhteşem tebrikler

    YanıtlaSil
  5. biz şu anda şok olduk bizce şimdiki halin süppeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr diyebilirim hep böyle kalllllllll yani tipin yazan SELCAN-BETÜL

    YanıtlaSil
  6. çok manalı bir filim benim abim hiç dizi izlemezdi ama şimdi bu dizinin koliği oldu çok mantıklı bir dizi

    YanıtlaSil
  7. süper çok beğeniyorum sırmayla çok yakışıyosunuz

    YanıtlaSil
  8. ya şahsen oğuzu beğeniyorum çok ta güzel oynuyor film de..ama artık sanırım film biraz tadını kaçırmaya başladı gibi me geliyor..her gun her gun yenı bı olay:Dya acıyorum sırmaya yaa ne zaman oğuza gitse karşısına sinem çıkıyor:Doğuz da net bi şekilde tavrını koysa boyle olmucakk yaa:D

    YanıtlaSil
  9. dizi çok güzel gercekten...insanlara bir şeyler vermek ıstıyor tabı anlayabilene...ama rahman abı hep boyle kal ....bu karakter sana çok yakısmış...

    YanıtlaSil
  10. güzel bir diziydi üzüldüm

    YanıtlaSil