Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

11 Haziran 2009 Perşembe

İzleyici Yorumları

Doğruluk Ekseni Dizisi Hakkın'da İzleyici Yorumları

Biz gurbetteyiz. Bizim bulundugumuz ulkede saat farki cok oldugundan dizilerinizi gec saatlerde izlemek zorundayiz. Yinede izliyoruz. Cunki dizileriniz MUTHIS!!! Basarilar !
Nuri Adiguzel 29.04.2009

Filmi çok beğeniyorum.Çok heyecanlı geçiyor.Sırma ile Oğuz evlendirseniz daha da güzel olucaktır.EMİNİM!!!!!!!
Ayşe Metin 28.04.2009

Çok güzel bir dizi çekildiği yere de gitmiştim farklı bir büyüsü var oyuncuları da ayrıca çok cana yakın insanlar inşallah oğuz ile sırma da birleşir...
Hümeyra Sümengen 27.04.2009

Samanyolu tv ye böyle mükemmel diziler yaptıgı icin tebrik edeyorum. Türkiye'nin böyle dizilere çook ihtiyacı var.Ailecek sizi her hafta seyrediyoruzz. ama artık sırmayla oguz birbirlerine kavussunlarrr..vee bu arada kutlu dogum nedeniyle göstermis oldugunuz ilgiden dolayıı coookkk tesekkür ederim..ccookk begendiimm...dizi setine ve samayolu ailesine basarılarnızın devamını vee seyirciyi fazla sıkmamanızı rica ediyoruumm ( lütfen dikkate alın).
Esma Kübra

Sirmayi cok begeniyorum ama cok agliyor artik gulsun istiyorum.
Ayse 26.04.2009

S.a dizi super decok geriyor tek izledigim sey ama fazla gerilmekte iiyi bir sey degil baygi kasiliiyorum birazda hem acilarmi olmali dizilede guzel anlarla surekli insanlari mutlu edip mesaj verilemiyormu mesala son kutlu dogum ile ilgili bolum super hos egitici aci daha az olsun lutfen
Gül 26.04.2009

Mükemmel bir dizi. Kurban amca bence dizide önemli bir rol oynuyor.Kurban amca herkezin örnek alması gereken biri
Mehmet 25.04.2009


Doğruluk ekseni ailecek seyredilebilecek ender dizilerden.sosyal hayatta olanla olması gerekeni güzel bir biçimde yansıtan kaliteli bir dizi.emeği geçen herkese teşekkürler.bize ait olan mesajları günümüzün enstrümanlarıyla 'doğruyu'anlatmak önemli bir vazife.
Sinan Durgut 24.04.2009

Diziyi beğeniyorum.güzel nükteler var.gerçek hayattan kesitler.oyuncular da diziyi yaşatıyor.tebrikler...
Kıymet Şadoğlu 24.04.2009

Öncelik böyle bir dizi yayınladığı için stv ye teşekürler... kurban karekterinin konuşmalarına ve aralardaki eğitici ve bilgilendirici konuşmalara biraz daha yer verilse dizi ekseninden sapmaz...TEŞEKÜRLER..
Nurullah Özdemir 22.04.2009

Selamun Aleykum dogruluk eksenı cok harıka bır dızı yalnız ınsanlar bazı mesajlardan daha cok duygusal yonlerını on planda tutuyorlar.Bu dızı dıger tv kanallarındakı sacma sapan dızılerden cok farklı.Pempe dızıler gıbı ınsan askı ve sevgısı cok ıslense gercek amacını ıfa edemez.Ben ce dızı ask ve evlılık meselelerını arka planda tutmalı kı tutuyor da...Allah yar ve yardımcınız olsun.Dualarımız sızınle.
Serhat Yılmaz 22.04.2009

Oğuz'un Tefekkürüne ve Kurban amcanın ders veren konuşmalarına hayranım.Tüm emeği geçenlerin ellerine sağlık......
Murat Efe 21.04.2009


S.a Dizi o kadar güzelki anlatması imkansız. Diziyi başından itibaren seyrediyorum hiç bölüm kaçırmadım. İnsanı çok duygulandırıyor. Bu diziyi gerçekleştirenlere ve dizide oynayan herkese tşk lerimi sunuyorum. Başarılarınızın devamını Cenab-ı Allahtan niyaz ediyorum. Selamün Aleyküm...
Hüseyin Polat 21.04.2009

Dizi Hakkında Ki Yorumların Devamı İçin Tıklayınız.


4 yorum:

  1. Dogruluk Ekseni bizim ailede bir tutku aliskanligina geldi,Sali günlerin gelmesini Iple cekiyorum denebilir!
    herkese basarilar diliyorum Rahman Görede abimede selam olsun !

    YanıtlaSil
  2. ahmet günbay yıldız kitapları tadında.gerçekten izlerken hiç bitmesin dediğimiz anlar oluyor.inşallah daha da iyi olur...

    YanıtlaSil
  3. tek kelime ile bu dizi mukemmel , her kes bilsinki kötülük hep kayp eder, iyilik hep kazanır. bu dizi içi dolu dersler ve ibretler yeterki uygulamayi denelim. tek merak ettiğm konu uğur limon suyu içtikten sonra gebermişmi?
    ve son olarak dizi hazırlayana ve tum stv çalışanlara tebrikler ve devamini beklerim
    ahmet kerim - denizli

    YanıtlaSil