Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

11 Aralık 2008 Perşembe

doruluk ekseni 9.bölüm

Doğruluk Ekseni’nde işler çıkmaza giriyor.

Yılandan zehirlenen Sevda’yı Oğuz ve Harun hastaneye götürüyor. Kızının hastanede olduğunu öğrenen Hamza, silahını alıp hastaneyi basıyor. Doğan, düştüğü durumdan kurtulmayı başarırken, hapiste gün sayan Ali, kendine oynanan oyunu fark ediyor ama biraz geç kalıyor. Oğuz için her şey daha da zorlaşıyor.



Yapımcı: Mustafa Kartal

Yönetmen: Taner Tunç

Oyuncular: Rahman Görede, Ayçin Tuyun, Devrim Parscan, Özer Tunca
Doğruluk Ekseni - 9. Bölüm

4 yorum:

  1. cok güzel bir dizi,hele kurban amcanın sözleri cok etkileyici,oyuncularda cok iyi,büyük ALLAHım tüm insanları doğruluktan ayırmasın AMİN.

    YanıtlaSil
  2. dizi süper,beypazarında çekilen bi dizi,orasıda benim memleketim,bu da eklenince daha güzel olmuş,dizi ekibine başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. BEN BU DİZİYİ ÇOOOOOOK SEVİYORUM VE SEVEREKTE İZLİYORUM.BÜTÜN OYUNCULAR ÇOOOK GÜZEL OYNUYORLAR HATTA DOĞAN ABİ YANİ Ç.ONUR ÖZTÜRK'ÜN ROLÜNE BAYILIYORUM VE BENDE O DİZİDE OYNAMAK İSTİYORUM. BELKİ İNİNMAZSINIZ AMA BEN ONUN İÇİN CANIMI KIYMAYA KALKMIŞTIM NEYSE SİZE İYİ ÇALIŞMALAR

    YanıtlaSil
  4. ben bu diziyi izlerken kalbim duracakmış gibi oluyor.kurban amcanın sözlerine bayılıyorum.dizideki herkesi başarılarından dolayı kutluyorum

    YanıtlaSil