Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

4 Kasım 2008 Salı

Doğruluk Ekseni Sensizim Müzikleri: Sensizim Fon Müzik. Seyda karadeniz ve Tamer çıray.

Doğruluk Ekseninde çıkan Sensizim şarkısı..
Şeyda karadeniz Sensizim şarkısı fon müziği sizlerle:
Doğruluk EKseni dizi müzikleri devam ediyor....

http://rapidshare.com/files/160076216/sensizim.fon.muzigi.by.etka.samanyolufanlari.rar



http://rapidshare.com/files/160306370/Sensizim-FULL-enstrumental.SamanyoluFanlari.com.mp3

Doğruluk Ekseni sensisim müziği tamer çıraya ait, seslendiren seyda karadeniz....
Tekrardan SamanyoluFanlarına teşekkürler:

Doğruluk ekseni sensizim

4 yorum:

  1. arkadaşlar sensizim parçasını sözlü indirmek istiyosanız siteye ilk girdiğinizde çalıyo ya en altta oraya gelin şarkının üstünde sağa tıklayın ve dowlond diyin hemen iniyo hem söz hem müzik

    YanıtlaSil
  2. çok güzel
    hakkını helal et i çıkartın o nu herkez istiyor lütfen

    YanıtlaSil
  3. neslihancım ya ben doğrluk ekseni sensizim indir dedim buraya girdim anasayfa diyorum fragmanalrını gösteriyo ama sarkı falan çalmıyo ne olur yardımcı olun ya sözlu indiremiyorum nerden inidirliyo

    YanıtlaSil
  4. ya bu mp3 neden başta bozuk çıkıyor.bunun orjinal temiz kayıdı yokmu.parça mükemmel ama kayıt kötü..

    YanıtlaSil