Duyuru!!

Doğruluk Ekseni dizisi maalesef son bulmuştur. Bundan sonra yeni bölüm yayınlanmayacaktır.


Stv bundan sonraki yayın hayatına yeni dizi
lerle devam edecektir:

Kollama

Tek Türkiye

4.Osman

Kader Çizgisi

Kırık Kalpler


bu sezon devam edecek olan dizilerdir.

11 Eylül 2008 Perşembe

Doğruluk Ekseni Dizisi Geliyor... STV

DOĞRULUK EKSENİ dizisi








Samanyolu'nda bu yeni dizi, büyük ihtimalle Ramazan Bayramı'ndan sonra başlayacak!

Yeni Samanyolu dizisinin adı ; DOĞRULUK EKSENİ - Pek Yakında STV'de

Başrolde, Yılların eskitemediği ünlü Türk Sineması sineması oyuncusu Tanju Gürsu var.


Doğruluk Ekseni dizisinin Konusu, kısaca bir Anadolu kasabasında yaşananlar olarak tahmin ettiğimiz dizi hakkında, iki genç doktorun sevgisi ve aileleri üstüne ilişkilerden kurulu bir dizi olacağı konusu da tahmin edilmektedir.Oyuncu olarak tek bildiğimiz Tanju Gürsu beyefendi şimdilik... Diğer oyuncuları tespit ettikçe burada sizler duyurmak biz Samanyolu Fanlarının gönüllü vazifesi zaten

Samanyolu'nun bu yeni dizisi Doğruluk Ekseni Ankara Beypazarı'nda çekiliyor.

Daha geniş bilgiler temin ettikçe sizlere buradan samanyolufanlari.com farkıyla duyurmaya çalışacağız.

Kaynak: Samanyolu Fanları, Doğruluk Ekseni

Devam edecek...

ÇOK YAKINDA SAMANYOLUNDA....

3 yorum:

  1. Samanyolu TV'nin yeni yayın dönemini heyecanla bekliyorum.Bayramdan sonra yeni yayın dönemini bekliyorum.bu yeni dizinin ismi klasik olsa da STV dizilerinin kalitesi ve verdiği topluma çok faydalı mesajları diziyi izlememe yetecek.Ben farklı dizileri seviyorum,diğer kanalların boş aşk meşk işleri sarmıyor beni.İşte STV farkı bu olsa gerek.Haydi hayırlısı.iple çekiyorum Bayramı.selamlar

    YanıtlaSil
  2. Samanyolu TV'nin bayramdan sonraki yeni yayın dönemini heyecanla bekliyorum.bu yeni dizinin ismi klasik olsa da STV dizilerinin kalitesi ve verdiği topluma çok faydalı mesajları diziyi izlememe yetecek.Ben farklı dizileri seviyorum,diğer kanalların boş aşk meşk işleri sarmıyor beni.İşte STV farkı bu olsa gerek.Haydi hayırlısı.iple çekiyorum Bayramı.selamlar

    YanıtlaSil
  3. selamun aleyküm ben fatih türe dizinin hastasıyım ama sevmediğim yönü sırma ablayla oğuz abai birleşsin aetık çünkü ruhen sıkıntı çekiyorum senaristlere rica ediyorum lütfen...

    YanıtlaSil